Verkkokaupan toimitusehdot

Voimassa 01.01.2017 alkaen

Yleistä verkkokaupasta

Verkkokaupan tuotteita myy Caffekone y-tunnus2698265-5. Myymme tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille Suomeen ja EU-alueelle. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja postikulujen muutoksiin.

Tilaaminen

Tuotteet tilataan pääsääntöisesti internetin välityksellä osoitteesta www.caffekone.fi ostoskorin kautta tai sähköpostista info@caffekone.fi myös soittamalla 05062116

Mahdollisuus myös noutaa liikkeestä Vanha Viertotie 16 00350 Helsinki soitto ennen tuloa 05062116

Kaikki tilaukset vahvistetaan sähköpostilla, jossa ilmoitetaan tilauksen hinta, toimituskulut sekä tilatut tuotteet. Tilausvahvistuksen saaminen edellyttää sähköpostiosoitteen ilmoittamista tilauksen yhteydessä tai puhelinnumeroa

Asiakas sitoutuu jokaisen tilauksen yhteydessä voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Tilausvahvistus

Lähetämme sähköpostitse tilausvahvistuksen, josta näet:

  • viitenumeron
  • pankkitilinumeromme
  • laskun loppusumman

Sivuillamme olevan käyttäjätilin kautta voit tarkastaa tilauksen sisällön.

Maksutavat

Tuotteet ja niiden postikulut maksetaan tilauksen yhteydessä. Verkkokaupassa voidaan maksaa seuraavilla maksutavoilla: Nordea, Osuuspankki, Danske Bank, LähiTapiola, Aktia, Nooa, Paikallisosuuspankit, Säästöpankit, Handelsbanken, S-Pankki, Ålandsbanken sekä maksukortit. Maksaminen tapahtuu Klaran AB:n sivuston kautta.

Maksu myös noudettassa myymälästa käteinen/pankkikortti ( tilauksessa ilmoitettava nouto myymälästä)

Maksupalvelutarjoaja


Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Klaran yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa.

Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.


Klarna Oyj, y-tunnus: SE556737-0431
Korkeavuorenkatu 34
00130 Helsinki
Puhelin: 09-42599773

https://www.klarna.com/fi

Verkkopankit


Verkkopankkimaksamiseen liittyvän maksunvälityspalvelun toteuttaa Klarna Oy yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Käyttäjän kannalta palvelu toimii aivan kuten perinteinen verkkomaksaminenkin.
www.klarna.fi

Ennakkomaksu

Postitamme tuotteet kun maksusuoritus näkyy tilillämme. . Maksusuoritukset osoitetaan tilille FI8442600010282637 Caffekone, tilausvahvistuksen tietojen mukaisesti. .

Käsittelemme tilauksen kaupan aukioloaikaan kun maksu on suoritettu. Jos maksuna on tilisiirto ennakkomaksuna, pidämme varausta 5 arkipäivää jonka jälkeen tilaus raukeaa jos maksu on suorittamatta.

Toimitusaika

Postitamme tuotteita jokaisena arkipäivänä. Postiyhteyksistä riippuen siihen kuluu 2-3 arkipäivää laskun maksamisesta.

Poikkeavista toimitusajoista tiedotetaan tilauksenvahvistuksessa.

Toimitustapa ja toimituskulut

Toimituskulut sisältävät posti- ja pakkauskulut. Voit katsoa toimituskulut valittuasi ostoskorin maksu- ja toimitustavan. Toimitamme tilaukset pakettina ja maksikirjeenä, vain pakettia voi seurata lähetystunnuksella. Mikäli toimitus halutaan "särkyvää" -pakettina, lisätään toimituskuluihin erilliskäsiteltävän paketin maksu postin voimassaolevien hintojen mukaan. Lisätietoja Postin pakettivaihtoehdoista maksuista ja kuljetustavoista saat osoitteesta  http://www.posti.fi/

Vaihto- ja palautusehdot

Asiakkaalla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen 14 päivän vaihto- ja palautusoikeus. Palautusoikeus koskee vain alkuperäispakkauksessa olevia käyttämättömiä ja myyntikelpoisia tuotteita.

Asiakasta varten tilatuille varaosilla ei ole palautusoikeutta,ellei toimittaja virhe

Liitä palautuksen mukaan seuraavat tiedot:

  • asiakasnumerosi, nimesi, osoitteesi ja puhelinnumerosi
  • pankkitilinumerosi
  • sekä kopio Caffekonneen tilausvahvistuksesta

Palautusosoite:

Caffekone
Vanha Viertotie 16
00350 Helsinki

Puh. 050-62116

Emme vastaanota palautuksia yli 14 vrk kuluttua toimituksesta. Kun palautus on hyväksytty, rahat palautetaan suoraan tilillesi palautuksen vastaanoton ja käsittelyn jälkeen.

Ongelmatilanteet kuljetuksessa sekä viallisten tuotteiden osalta

Mikäli tuote on kadonnut kuljetuksen aikana, vioittunut tai asiakkaalle on toimitettu väärä tuote, tulee asiakkaan ilmoittaa virheestä välittömästi osoitteeseen  info@caffekone.fii tai postitse:

Caffekone
Vanha Viertotie 16
00350 Helsinki

Puh. 050-62116

INFO@CAFFEKONE.FI

Ilmoitus virheellisestä toimituksesta tai viallisesta tuotteesta on tehtävä 14 päivän sisällä tuotteen vastaanottamisesta. Jos paketti on vioittunut postissa, on tuotteesta tehtävä välittömästi reklamaatio postiin.

Muuta

Pidätämme oikeuden muuttaa toimitusehtojamme. Asiakkaan on ennen tilaustaan tutustuttava kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Caffekone käsittelee kaikki asiakastiedot täysin luottamuksellisesti.

Emme luovuta asiakastietoja kolmannelle osapuolelle asiakastiedot säilytetään Caffekoneen tiedostoissa.


Lahjakortti