Voimassa 01.01.2017 alkaen
Verkkokaupan tuotteita myy Caffekone y-tunnus2698265-5. Myymme tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille Suomeen ja EU-alueelle. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja postikulujen muutoksiin.
Tuotteet tilataan pääsääntöisesti internetin välityksellä osoitteesta www.caffekone.fi ostoskorin kautta tai sähköpostista info@caffekone.fi myös soittamalla 05062116
Mahdollisuus myös noutaa liikkeestä Vanha Viertotie 16 00350 Helsinki soitto ennen tuloa 05062116
Kaikki tilaukset vahvistetaan sähköpostilla, jossa ilmoitetaan tilauksen hinta, toimituskulut sekä tilatut tuotteet. Tilausvahvistuksen saaminen edellyttää sähköpostiosoitteen ilmoittamista tilauksen yhteydessä tai puhelinnumeroa
Asiakas sitoutuu jokaisen tilauksen yhteydessä voimassa oleviin toimitusehtoihin.
Lähetämme sähköpostitse tilausvahvistuksen, josta näet:
Sivuillamme olevan käyttäjätilin kautta voit tarkastaa tilauksen sisällön.
Tuotteet ja niiden postikulut maksetaan tilauksen yhteydessä.
Verkkokaupassa voidaan maksaa seuraavilla maksutavoilla: Nordea,
Osuuspankki, Danske Bank, LähiTapiola, Aktia, Nooa,
Paikallisosuuspankit, Säästöpankit, Handelsbanken, S-Pankki,
Ålandsbanken sekä maksukortit. Maksaminen tapahtuu Klaran AB:n
sivuston kautta.
Maksu myös noudettassa myymälästa käteinen/pankkikortti ( tilauksessa ilmoitettava nouto myymälästä)
Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Klaran yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa.
Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.
Klarna Oyj, y-tunnus: SE556737-0431
Korkeavuorenkatu 34
00130 Helsinki
Puhelin: 09-42599773
Verkkopankkimaksamiseen
liittyvän maksunvälityspalvelun toteuttaa Klarna Oy
yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Käyttäjän
kannalta palvelu toimii aivan kuten perinteinen verkkomaksaminenkin.
www.klarna.fi
Postitamme tuotteet kun maksusuoritus näkyy tilillämme. . Maksusuoritukset osoitetaan tilille FI8442600010282637 Caffekone, tilausvahvistuksen tietojen mukaisesti. .
Käsittelemme tilauksen kaupan aukioloaikaan kun maksu on suoritettu. Jos maksuna on tilisiirto ennakkomaksuna, pidämme varausta 5 arkipäivää jonka jälkeen tilaus raukeaa jos maksu on suorittamatta.
Postitamme tuotteita jokaisena arkipäivänä. Postiyhteyksistä riippuen siihen kuluu 2-3 arkipäivää laskun maksamisesta.
Poikkeavista toimitusajoista tiedotetaan tilauksenvahvistuksessa.
Toimituskulut sisältävät posti- ja pakkauskulut. Voit katsoa toimituskulut valittuasi ostoskorin maksu- ja toimitustavan. Toimitamme tilaukset pakettina ja maksikirjeenä, vain pakettia voi seurata lähetystunnuksella. Mikäli toimitus halutaan "särkyvää" -pakettina, lisätään toimituskuluihin erilliskäsiteltävän paketin maksu postin voimassaolevien hintojen mukaan. Lisätietoja Postin pakettivaihtoehdoista maksuista ja kuljetustavoista saat osoitteesta http://www.posti.fi/
Asiakkaalla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen 14 päivän vaihto- ja palautusoikeus. Palautusoikeus koskee vain alkuperäispakkauksessa olevia käyttämättömiä ja myyntikelpoisia tuotteita.
Asiakasta varten tilatuille varaosilla ei ole palautusoikeutta,ellei toimittaja virhe
Liitä palautuksen mukaan seuraavat tiedot:
Palautusosoite:
Caffekone
Vanha Viertotie 16
00350 Helsinki
Puh. 050-62116
Emme vastaanota palautuksia yli 14 vrk kuluttua toimituksesta. Kun palautus on hyväksytty, rahat palautetaan suoraan tilillesi palautuksen vastaanoton ja käsittelyn jälkeen.
Mikäli tuote on kadonnut kuljetuksen aikana, vioittunut tai asiakkaalle on toimitettu väärä tuote, tulee asiakkaan ilmoittaa virheestä välittömästi osoitteeseen info@caffekone.fii tai postitse:
Caffekone
Vanha Viertotie 16
00350 Helsinki
Puh. 050-62116
INFO@CAFFEKONE.FI
Ilmoitus virheellisestä toimituksesta tai viallisesta tuotteesta on tehtävä 14 päivän sisällä tuotteen vastaanottamisesta. Jos paketti on vioittunut postissa, on tuotteesta tehtävä välittömästi reklamaatio postiin.
Pidätämme oikeuden muuttaa toimitusehtojamme. Asiakkaan on ennen tilaustaan tutustuttava kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.
Caffekone käsittelee kaikki asiakastiedot täysin luottamuksellisesti.
Emme luovuta asiakastietoja kolmannelle osapuolelle asiakastiedot säilytetään Caffekoneen tiedostoissa.
Nämä toimitusehdot ovat voimassa 01.01.2021 alkaen.
Verkkokauppa
Caffekone
Kauppa myy tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin.
Yrityksille 7pv netto Y-tunnus ilmoitettava,tilauksessa oltava tilaajan tiedot
Tilaaminen
Tuotteet tilataan verkkokaupassa siirtämällä ne ostoskoriin ja maksamalla ostoskorin sisältö verkkomaksupalvelussa. Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti. Tilauksen yhteydessä kysyttyjä yhteystietoja ei käytetä muuhun kuin tilauksen toimitukseen tai siinä ilmenevien epäselvyyksien selvittämiseen, ellei erikseen toisin mainita. Tilatessasi verkkokaupasta sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.
Maksaminen ja maksutavat
Maksupalveluna toimii Klarna Checkout, jonka kautta maksuvaihtoehtoina toimivat lasku, osamaksu, korttimaksu sekä verkkopankkimaksut.
Ilmoittamalla tietoja kassalla hyväksyt Klarna AB:n (556737-0431, Norra stationsgatan 61, 113 43 Stockholm) ehdot. Painamalla Osta-painiketta hyväksyn Caffekoneen yleiset ehdot.
kauppa@klarna.fi
Kaikki tuoteet voi myös noutaa Vanha Viertotie 16 00350 Helsinki, jolloin maksutavaksi Noudot/tuonnit myymälässä käteinen/pankkikortti/luottokortti (Mastercard/Visa)- soitto ennen tuloa 05062116
Noudot/tuonnit myymälässä käteinen/pankkikortti/luottokortti (Mastercard/Visa)
Postiennakko toimitus mahdollinen +7,50,00€
Tilaus- ja maksuvahvistus
Kun olemme vastaanottaneet tilauksesi, lähetämme sinulle välittömästi sähköpostilla tilausvahvistuksen, josta näkyvät tilaustietosi. Tarkasta aina tilausvahvistuksen sisältö. Jos sinulla on kysyttävää, ota heti yhteys asiakaspalveluumme. Säästä tilausvahvistus mikäli joudut ottamaan yhteyttä asiakaspalveluun. Asioidessasi asiakaspalvelussa pidä aina mahdollinen asiakasnumerosi ja tilausnumerosi saatavilla. Tarkasta aina, että paketin sisältö täsmää tilausvahvistuksessa olevien tuotteiden kanssa.
Asiakaspalveluumme saat yhteyden seuraavilla tiedoilla:
puhelin +3585062116 sähköposti info@caffekone.fi
Ma-Pe 08.30-16.30 yleensä
tarkista www.caffekone.fi liikkeen aukioöoajat
Toimitustavat ja -kulut
Toimituskulut sisältävät posti- ja pakkauskulut. Esitämme ostoskorissa arvion tulevista toimituskuluista ensisijaisen käytössä olevan toimitustavan mukaan. Tarkat toimituskulut näet valittuasi tilaukselle haluamasi maksu- ja toimitustavat. Käytössä olevat toimitustavat riippuvat ostoskorin sisällöstä ja yhteispainosta. Voit valita kassalla käytössä olevista toimitustavoista sinulle parhaiten sopivan vaihtoehdon jonka yhteydessä tarkka toimituskulu on esitetty.
EI toimitustapojjen kuvaukset ja hinnat alkaen eri toimitustavoille.
Kirje 6,90€ sisätään kirjeen seurantakoodin
Isokirje 7,90-11,00€ sisältää kirjeen seurantakoodin
Paketti max 2kg 9,00
Isopaketti 10,00-18,50€
Nouto myymälästä 0,00€
Toimitusaika
Yleisimmät toimitusaikamme Suomeen ovat tilauksesta ja toimitustavasta riippuen 2-7 päivää. Poikkeukset toimitusaika-arvioihin on kerrottu, jos ostoskorissa on varastosta loppuneita tuotteita ja ilmoitamme myös mahdollisista viivästyksistä teille välittömästi tilaamisen jälkeen.Toimitusaika nouto myymälästä tilauspäivänä( aukioloaikojen mukaan), jos tuotetta varastossa
Emme vastaa ylivoimaisen esteen aiheuttamista viivästymisistä tai viivästysten aiheuttamista välillisistä haitoista. Verkkokauppa tiedottaa sivuillaan poikkeavista toimitusajoista.
Palautusehdot
Kuluttajan tulee kuitenkin itse aloittaa peruuttamiseen liittyvä prosessi 14 päivän
kuluessa tuotteiden tai viimeisen toimituksen vastaanottamisesta.
Palautus ei koske varaosia, jotka tilattu asiakkaan toimesta, jollei toimittajan virhe
Kaupan peruminen tulee tehdä tilausahvistuksen peruutuslomakkeella, lähettämällä lomake info@caffekone.fi tai Caffekone Vanha Viertotie 16 00350 Helsinki
Lunastamaton paketti
Lunastamatta jättäminen ei ole sama asia kuin palautus tai peruutus. Lunastamatta jätetystä paketista, josta ei ole tehty erillistä peruutusilmoitusta, perimme toimituskustannukset.
Ongelmatilanteet
Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai se ei muuten vastaa tilaustasi, tulee sinun ilmoittaa virheestä viimeistään 14 päivän kuluessa kirjallisesti Peruutusoikeus ja palautusehdot -kohdassa mainittuun osoitteeseen tai soittamalla yhteystiedoissa mainittuun puhelinnumeroon. Jos paketti on selvästi vaurioitunut kuljetuksessa, teidän täytyy tehdä välittömästi asiasta reklamaatio valitsemanne toimitustavan kuljetusyhtiölle.